Eerste berichtje op mijn eigen pagina - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kevin Vinken - WaarBenJij.nu Eerste berichtje op mijn eigen pagina - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kevin Vinken - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje op mijn eigen pagina

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kevin

11 Maart 2007 | Thailand, Bangkok

Hier dan mijn eerste bericht op deze pagina. Het is toch wel makkelijk om alles op een pagina te hebben en meteen wat foto's toe te voegen zodat het net iets aantrekkelijker wordt om te lezen voor jullie. Veel plezier en er volgt snel een nieuw bericht als ik alles heb uitgezocht op deze pagina.

groeten kevin

  • 26 April 2010 - 12:55

    Mirthe En Sem:

    wat gaaf, ook je vorige reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Een vrijwilligerswerker die eigenlijk geen idee heeft waar hij aan begint.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 75828

Voorgaande reizen:

05 April 2010 - 31 Juli 2010

Vrijwiliggerswerk in Ghana

26 Februari 2007 - 25 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: